AMOR VINCIT OMNIA ~ LOVE CONQUERS ALL!

Wednesday, February 4, 2009

I will not give up on this!

I just wanted to say thank you to all you people that have left sweet comments. I am truly happy that there are people out there that want this insanity to end. Unfortunately I did not get all sweet comments. The jerk I was telling you about left me a nasty comment and then he leaves another comment on another blog telling me I do not know him and I should not call him a creep. What does he expect me to call him? Sweet? When someone writes in their blogs about their day, they do not wish to read some comment about having sex with some nasty dude in detail. One comment he actually included the blogger, himself, sex and poop. Come on, that is just nasty! How twisted is your mind. Then you leave a comment on my blog and expect me to be merciful toward you?! You have no idea what you have just started...
I tried to leave him a direct comment on the woman's blog but it kept saying error so I will leave it here for him to read:

"Du sager att du lag pa 62:a plats pa listan, vem bryr sig? Anledningen till varfor folk ens laser din blogg ar for att se vad det ar for manniska som lamnar kommentarer som du gor. Har du inget vettigt att saga sa sag inget alls. Dina kommentarer ar ackliga och nervarderande. Jag kallar dig ackel for det du skriver, bryr mig inte om vem du ar. Du respekterar inte dessa kvinnor sa da respekterar jag inte dig. Show respect to get respect!"

rough translation:
"You say you were on spot 62nd on the list, who cares? The reason why people even read your blog is for them to see what kind of person is leaving these comments. If you have nothing good to say, don't say anything at all. Your comments are disgusting and degrading, I call you a creep for what you write, I do not care about who you are. You do not respect these women so I do not respect you. Show respect to get respect!"

Now I will tell you all ladies and men, do not ignore people like this! The women writing these blogs are sick of this guy and therefore it easy for them to just look past this moron but for someone like me it is hard to look past that. I refuse to simply close my eyes and let him get away with his writing. You will not leave comments of that nature on my blog and expect to get away in one piece, no sir! I know many of you will say that giving him attention is just what he wants but I will not sit quiet and let him keep doing what he does. I do not want to put his name out there for him to get more attention but if you keep writing nasty things your name will appear here and on several other blogs so that in the end you will have no other choice but to retire from the world of blogs or change your name. I am done letting people like yourself get away with your actions!

KNOW WHEN TO SAY STOP PEOPLE AND SAY IT!

xoxo

8 comments:

  1. I don´t like him. Jag hoppas att han inte skriver till mig annars ska jag anmäla honom på någon hos bloggen =)

    ReplyDelete
  2. Hehe tack för de gulliga kommentarerna men man vet hur det käns när man säger elakt till andra jag har lärt mig en läxa men tyvärr så har inte alla förståt riktigt vad det innebär att vara vänlig mot andra.

    Pluggar du utomlands är det i L.A som du är i?
    =)
    Kram

    ReplyDelete
  3. "Having sex in ordinary places into our ordinary society into open ground" har han betitlat ett inlägg på sin sida. Efter klagomål från mitt håll så har han nu tonat ned texten något - bl.a. strukit något om att halvvåldta personer när andan faller på (!) - men den vittnar ju fortfarande om en människa som är helt förvirrad och möjligtvis farlig för det motsattta könet. Att han blir ursinnig när man ber honom lugna ned sig och börjar skylla på andra placerar ju honom också i psykopatfacket.

    ReplyDelete
  4. åh han är bara konstig läste dintext igen och jag mår illa kan man inte porta han från sidan?

    ReplyDelete
  5. Anonymous: Jo det tycker jag verkligen att man kan. Att skriva om hur man tanker valdta nagon maste ju uppmarksammas, hur larvigt det ma lata. Man vet inte vem som ar kapabel till att bega nagot brott sa man maste halla ogonen oppna gentemot alla. Tack for att du klaga pa honom sa han ialla fall tona ner sig lite.

    ReplyDelete
  6. Jag går på folkhögskola (den sämsta som jag ahr hamnat i) fi fick inte ha de kurserna som vi ville ha men det funkar har bara tre månader kvar ska hålla ut :P.
    Jag läser globala studier som går ut på att vi läser allt om världen men detta gör jag enbart för att få bra omdöme och för att hamna i en annan kategori när jag söker sen i framtiden till polishögskola som jag vill helst till.
    Fast lärarna suger och jag hoppas att jag lyckas hehe.

    Vad händer i L.A mer än plugget?

    ReplyDelete
  7. hehe det lät skönt att gå ut och festa då och då =)

    ReplyDelete
  8. Men GUD!!!! What kind of sicko is this??? Keep up doing what you're doing, this dude needs to be stopped!!

    ReplyDelete